Online Magyarország
Települések
Kistérségek
Régiók
Keresések
Befektetőknek, kivitelezőknek
(ajánlatok és ajánlatkérések)
 
Portfólió
(cégek, intézmények, civil szervezetek a településen)
 
Turisztikai vonzerőleltár
(látnivalók és rendezvények)
 
Versenyképesség
(települések statisztikai adatbázisa)
 
TÖOSZ online
(az önkormányzati szövetség hírei)
 
 
 
Új Magyarország Fejlesztési Terv
(2007-2013 nyertes pályázatok)
Web-tér menedzser
belépés
regisztrált felhasználóknak
Adózás, helyi adók

Energiagazdálkodás

Politika, közélet

Szociális ügyek


Fehér Gandalf mit tenne?

Ma egy újabb akadállyal szembesültem a bürokrácia útvesztőiben bolyongva. Több ismerősöm is találkozott azzal a jelenséggel, hogy a gázár-támogatás igénylőlapján olyan adatot kér a Magyar Államkincstár, amelynek megszerzése komoly nehézségekbe ütközik. Nevezett adat az úgynevezett ügyfélazonosító, amely nem szerepel sem a helyi gázszolgáltató által kiadott számlán, sem pedig a nemrég kiküldött közüzemi szerződés módosító nyomtatványon.

Mit tesz ilyenkor az egyszeri varázsló-tanonc? Megpróbál telefonálni az ügyfélszolgálatra, ahol egy automata hangja várakozásra, vagy későbbi telefonálásra szólítja fel. Fél óra próbálkozás után feladja. Próbálkozik személyesen megtudni a kért adatot a szolgáltató ügyfélszolgálati irodájában, de természetesen erre csak munkaidőben van lehetősége, ha ki tudja várni a sorát. Ha nem, akkor elnapolja a probléma megoldását, vagy teljesen feladja a harcot. És ezek után két egyszerű kérdés merül fel benne:

Vajon azért nehezítik meg a támogatási igények beadását, mert így kevesebben tudják majd időben beadni a kérelmet, azaz kevesebb támogatást kell majd kifizetni?

Lesz -e a gyorstalpaló varázsló-tanfolyamon "Számítógép által generált ügyfélazonosító megszerzése telepatikus úton" tematikájú gyakorlat?

Publikálta
Pásku, György

KÖZÉLET | GAZDASÁG | SZABADIDŐ | MINDENNAPOK | KIS SZÍNES | JEGYZET | SAJTÓKÖZLEMÉNYEK Powered by T-soft