Sok szolgáltató hűségidő vállalásához köti az általa kedvezményesnek hirdetett akciókat. De ki tartja nyilván a terminus lejártát? Ki figyelmezteti az igénybe vevőt, hogy a továbbiakban szabadon, azaz számára kedvezőbben dönthet? Csaknem valamennyi háztartásban felmerülnek hasonló kérdések. Néhányukra választ adhatok.
Kétéves internet előfizetésünk a napokban jár le. Ingyenes számukon felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy tudnának-e kedvezőbb tarifát ajánlani, mivel szolgáltatót nem kívánunk váltani. A nevét is vállaló alkalmazott készséggel elmagyarázta a lehetőségeket, sőt segített is kiválasztani közülük a számunkra megfelelőt. Azt kérte azonban, hogy a tényleges lejáratot követően újra hívjam föl, mert csak akkor tudja átvezetni a változást. (Ez a cég szabálya (?)! Így teszek - ígértem. (Még van két napom!)
Más: Olvasom, látoma hirdetést, miszerint a Favorit fantázianevű telefoncsomag olyan új elemmel bővül, amely mobil és egyéb irányba is igénybe vehető. Felhívom, kérdezem. Igen - a válasz, de jóval drágább. Nekünk nem éri meg - dörmögök magamban. Ebben egyetértés van köztünk, új, olcsóbb lehetőségek után kutatunk, miközben a vonal túlsó végén ülő felfedezi, hogy a mi Favoritunk tulajdonképpen két hónapja le is járt. Erre nem emlékeztem, de nem is figyelmeztetett rá senki. Pedig azt hiszem, hogy a mai, versenyelvű világban erre is gondolnia kellene a szolgáltatónak. Az igazság kedvéért megjegyzem, hogy végül ezt az ügyet is sikerült elintézni.
Tanulságul viszont le kell vonni, hogy mindenkinek magának kell az időpontokra figyelnie - egyelőre! A szolgáltatást nyújtó cégeknek ugyanis nem érdekük... Én éppen ezért nyitok e célra egy kis naplót!
Publikálta null |
|
|
|
|
Helyilap
Kistérségek
Területfejlesztési Önkormányzati Társulások
Választókerület(ek)
|
|