Magamról

Nagykanizsai előkészítősök Budapesten

Szombaton korán reggel keltünk. Ezért aztán amíg felért velünk a busz a fővárosba, mindenki pótolta az alvást. Első állomásunk a Hősök tere volt. Az Andrássy út gyönyörű volt, a tér még annál is szebb. Utána cirkuszba mentünk, s amikor nevelőink közölték, hogy 11-13 óráig ott töltjük az időt, azt hittem, unalmas lesz az a 2 óra, de kellemesen csalódtam. Nagyon látványos és szórakoztató volt az egész műsor. Nekem az olasz Steve nevű bohóc tetszett a legjobban. A végén odajött hozzánk és puszit is kaptunk tőle. Ebédeltünk, majd Budán megtekintettük a Mátyás templomot és felmentünk a Halászbástyára. Csodás esti panoráma terült elénk a pesti oldal díszkivilágításaival. Igazán gyönyörű volt. Még sétálgattunk picit a várban, aztán visszatértünk a szállásadó kollégiumunkba, ahol átöltöztünk az esti színházi programunkhoz. A Vígszínházban a Popfesztivál 40 című előadást mutatták be, ami iszonyatos érdekes és jó volt. Kitűnő zenék voltak a darabban, Gyula bácsi, a nevelőnk végigénekelte. Nekem ez a program tetszett a legjobban.

Másnap reggeli után a Láthatatlan kiállítással kezdtünk. Először mindenki tartott tőle, de aztán megszoktuk a sötétséget és nagyon izgalmassá vált. Sokat beszélgettünk az idegenvezetővel. Majd ezt követően elmentünk egy kisebb, ebéd után pedig a nagyobb adventi vásárba a Vörösmarty térre. A hideg ellenére nagyon jól éreztük magunkat, sok volt a látni, nézelődni való. Innen a Néprajzi Múzeumba sétáltunk, ahonnan a Parlament épületét is láthattuk. Bár már nagyon fáradtak voltunk, igyekeztünk figyelni a tartalmas kiállításra.

Mindent összevetve szerintem eddig ez volt a legjobb programhétvégénk.